lørdag den 5. april 2014

Down South

Jeg har helt glemt at skrive om min tur til det sydlige del af Western Australia.

Vi stod op tidligt den 28. februar og fik pakkede bilen. Så kørte vi afsted. Vi kørte forbi det gamle hus og gennem Dwellingup hele vejen til Williams. Fra Williams kørte vi på Albany Highway til Mount Barker. I Mount Barker stoppede vi for en time, hvorefter vi fortsatte til Denmark.

I Denmark stoppede vi og fik noget at spise og jeg fik købt en T-shirt. Efter vi havde været i Denmark kørte vi til Green Pool, hvor jeg kunne tage mig en svømmetur. Der efter kørte vi til Valley of The Giants. Der skulle vi gå the Tree Top Walk, hvor man går mellem trætoppende. Meget smukt. Derefter kørte vi til Walpole hvor vi skal bo de næste to dage.

De tog dage i Walpole var meget hyggelige. Ally sejlede begge dage og jeg hyggede mig på land.

Om mandagen skulle vi hjem. På hjemturen kørte vi til the Glouster Tree hvor man kravler op i et 53 m højt træ uden nogen form for sikkerhed. Ikke engang et sikkerhedsnet. Vi kørte også til Windy Habour hvor vi et naturlig vindue mod havet. Det var rigtig flot.

Da vi kom hjem var vi meget trætte. Og hvad bedre gjorde det at jeg skulle op og i skole den nøste dag.

Allys arbejde




Denmark

Green Pool

Det var ret så koldt i forhold til Mandurah

Er det ikke smukt


Tree Top Walk


Naturens Vindue





Toppen af the Glouster Tree

Ingen kommentarer:

Send en kommentar