tirsdag den 22. april 2014

Sidste uge!!!!!!

Jeg går nu ind i den allersidste uge her i Mandurah og Australien. Jeg kan slet ikke tror at det er nu. Men på den anden side glæder jeg mig til at komme hjem og se alle mine venner og familie igen. Jeg savner dem rigtig meget nu hvor jeg ved at det er næsten over.

Men før jeg tager hjem skal, jeg stadig opleve noget. I morgen tager jeg i Perth Zoo sammen med min veninde Katelyn og torsdag skal jeg i Perth Museum sammen med Sarah. Fredag er det ANZAC dag så der tager jeg til Mandurah Foreshore for at se paraden.

Tirsdag som vil være min sidste rigtig dag her, tager jeg ned på min skole for at sige et sidste farvel til alle mine venner. Gal hvor kommer jeg til at savne dem.

Jeg har pakket min kuffert og den vejer 20 kg. Hurra jeg har stadig tre kg til overs. Kasser er fyldt og klar til at blive sendt hjem med skib. Så kommer de 2-3 måneder senere.

Nå jeg kommer til at se tilbage på mit år, så er der så mange ting jeg ville ønske jeg kunne gøre igen. Jeg har oplevet så meget, set en hel masse. Været i 4 ud af Australiens 6 stater og været i 1 territory ud af 2. Så det er godt klaret synes jeg. Jeg har fået en masse venner som jeg kommer til at savne rigtig meget og en familie som jeg selvfølgelig også kommer til at savne. Jeg har ændret mig og udviklet mig til den jeg er nu. Uden dette ophold ved jeg ikke hvem jeg ville været, men jeg tror ikke jeg var blevet så glad for så mange ting.

Uanset hvor man bor vil der altid været noget godt og noget dårligt. Danmark har sine fordele og ulemper og det samme med Australien. Jeg har fået to hjem og to familier i hvert sin ende af verden.    

1 kommentar:

  1. Og vi glæder os til du kommer hjem, OG JA VI SAVNER dig meget nu. .......... :-)

    SvarSlet