lørdag den 5. april 2014

John Tonkin College Senior Ball 2014

Torsdag d. 3 april skulle jeg til skolebal.

Men før ballet skulle jeg i skole. ØV

Da jeg kom hjem fra skole tog jeg til frisøren og fik klippet mit hår. Omkring kl. 3 kom Yassi og kun skulle sætte mit hår og putte make-up på mig. Da hun var færdig og jeg havde fået min kjole på, kørte Ally mig til Sejlklubben hvor ballet skulle holdes. Det var så flot og alle var bare så flotte. Hele aften blev der danset, snakket og bare hygget. Vi fik rigtig dejlig mad og havde det så sjovt. Desværre sluttede det hele kl. 11.30. Men jeg var nu også meget træt.

Men det er en dag jeg sent vil glemme. Det var helt sikkert en af højdepunkterne på hele min tid her i Australien.

Manicure og Pedicure

Yassie sætter mit hår

Endelig resultat





Crystal Ball

Mine tre bedste veninder; Zoe, Chloe og Letisha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar