tirsdag den 15. april 2014

AQWA

Søndag den 13 april var jeg i AQWA sammen med min veninde Tempany, Ally og Karen. Vi var der mest fordi jeg skulle op og dykke med hajerne. Men før jeg skulle det gik vi rundt og kiggede på alle fiskene. De var så flot og godt lavet. AQWA, som står for Aquarium of Western Australia, er det største akvarium i Australien med en næsten 100 meter lang undervandstunnel.

Kl 13 var det tid til at dykke. Men først skulle jeg have en masse at vide omkring sikkerhed og af hensyn til dyrelivet. Efter alt det og da i havde gearet op, skulle vi hoppe ned i vandet. velvidende at der svømmede 2-4 meter store nurse hajerne rundt. Men det gik fint og hold da op en oplevelse. Det var så fedt. Jeg blev næsten svømmet over af en skildpadde på størrelse med mig selv. De 40 min gik så hurtigt og jeg havde slet ikke lyst til at tage op.


Tempany og jeg for Busselton Jetty

Stor doven Haj

Gigantisk havskildpadde
 
Gigantisk stingray





Ok, Ok






Hej der ude






Ja dem har jeg svømmet sammen med


 Og så havde jeg mit undervandskamera med så jeg kunne tage billeder inde fra tanken. Men det var svært tage gode billeder for de flyttede sig hele tiden og det samme gjorde jeg.

Skildpadde mere

Stor og doven haj

Stingray i baggrunden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar