torsdag den 20. marts 2014

Surfing

Ja nu har jeg også været ude at surfe. Det er vildt sjovt.

Jeg fik surfing undervisning nord for Perth på en strand der hedder Trigg Beach. Der var helt vildt mange mennesker. Først fik vi våddragter og boards. Så gik vi ned til stranden. Der lærte vi hvordan man ligger og padler. Vi lærte også hvordan man kom op at stå. Efter alt det kom vi i vandet også var det ellers tid til at surfe. Det var så meget sværere end det lige ser ud til. Når du endelig lærte at ligge lige på boards, så tog det ellers sin tid før man kom i nærheden af at stå op. Men efter et godt stykke tid kom jeg endelig op. Og det var så vildt at jeg blev så glad og faldt i vandet igen.

Men jeg nåede at komme op og surfe omkring 10 meter før jeg var nød til at hoppe i vandet, fordi det blev ret lavt.

Jeg havde en fantastisk morgen, og fik blod på tanden og ville gerne have blevet der i et par timer mere. Jeg tror nok jeg vil tage noget mere undervisning i april hvor jeg har lidt ferie. Det eneste jeg ikke synes er sjovt, er at der kun er ET ordenligt sted i Danmark hvor man kan surfe. Så må spare op og tage på en ferie til Klitmøller og "Cold Hawaii".

Undervisning

Klar parat surf

Body boarding

Se jeg kom op

Og jeg kan endda dreje

Næsten der

Og i vandet igen

Ups i vandet igen

Body boarding

Og i vandet igen

I vandet igen

Zac (Allys nevø) og jeg efter surfing

Ingen kommentarer:

Send en kommentar