tirsdag den 11. marts 2014

Cohunu Koala Park

Jeg ved det er længe siden, men lørdag den 8. januar var jeg i Cohunu Koala Park sammen med Ally. Vi var der primært fordi jeg gerne ville holde en Koala. Det gjorde jeg skam også.

Før jeg holdte koalaen, gik vi rundt og så på alle dyrene. Der var mage dyr. Vi så Koala, Echidna, Dingoer, Kænguruer, Wallabies, Emu og meget mere. Vi havde en pose med popcorn, som vi kunne fodre dyrene med. Emuen bed hul i posen. Vi fik fodret en masse kænguruer, både Western Grey Kangaroo og Red Kangaroo, som er den største kænguru.

Efter vi havde set hele parken, spiste vi frokost også var det tid til at holde en koala. Den hed Jackson og var bare så dejlig. Den var så blød, og sød, mens den sad og spiste ecalyptus blade, som jeg holdte. Jeg havde slet ikke lyst til at give slip, men det blev jeg desværre nød til. Ville virkelig gerne havet taget den med hjem.





Echidna

Dingo

Wallaby

Emu

Red Kangaroo

Jackson og jeg

Jackson og jeg

Ally, Jackson og jeg

Jackson er sulten


Jackson er meget sulten (Nyt sæt af blade)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar