mandag den 29. juli 2013

Fremantel

I lørdags kørte Ally og jeg ind til Perth, til et møde. Bagefter det møde kørte vi gennem Perth ud til Fremantel. Vi stopped ved stranden, så jeg kunne se den og det Indiske Ocean. Fantastisk. Der var så mange kitesufer og windsufere. Det var helt vildt. Da vi kørte videre mod Fremantel kom vi forbid tre gamle træskibe. To af dem kom fra Holland. Det var sjovt at se floks ansigter, når jeg udtalte navne og byer i Europa helt anderledes end dem. Der var endda en der kom hen og spurgte om jeg kunne hollansk. Jeg grinede og svarede at det kunne jeg ikke, men at jeg var udvekslingsstudent fra Danmark og der lærer man tysk, som miner lidt om hollansk.

Bagefter kørte vi hen til Fremantel Sailing Club (FSC) hvor vi spiste frokost. Jeg fik en sandwich.

Bagefter kørte vi ind I Fremantel by, hvor vi gik på market. Der var så mange mennesker, men det var fordi og der også var en fodboldtkamp (australsk). På market var der en masse boder, det var næsten som at være på market i Tyrkiet igen.






























Da vi kom hjem, så vi en kænguro lige uden for huste. Det var vildt. Den stod bare og kigge på mig mens den spiste.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar