mandag den 1. juli 2013

7 dage tilbage

I dag er der præcis 7 dage til jeg står i lufthavnen og er ved at sige farvel til min dejlige familie. Lige nu glæder jeg mig helt vildt, men til den tid, har jeg nok fået lidt kolde fødder. Men det tror jeg lidt alle får :)

Kufferten er pakket og vejer 21,6 kg, hvilke er inden for grænsen på 23 kg. Og håndbagage er næsten pakket færdig. Så lige nu er jeg så godt som klare til at forlade Danmark. Jeg har fået mit visum idag, så det er var næsten i sidste øjeblik, men nu er det her, så jeg er glad.

Jeg har også fået min endelige flybillet. Mig og de tre andre danskere skal flyve til London, hvor vi mødes med studerende fra Sverig, Norge og Finland og rejselederen fra Norge. Sammen tager vi alle sammen til Sydney, hvor 3½ dage venter. Det glæder jeg mig til.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar