torsdag den 25. juli 2013

Første skoledag og uniform

Tirsdag den 22. Juli havde jeg første skoledag. Jeg tog skolebussen fra huset og ind til Mandurah. Da jeg kom til skolen, skulle jeg vente på at de fik hentet alle papirerne og lukket computerne op. Det tog en krig. Bagefter fik jeg en masse papirere, som jeg skulle tage med hjem til Ally, så hun kunne skrive under. Så fik jeg valgt mine fag. Og mit skema ser sådan ud:

Mandag:
Matematik, 2 timer
Biologi, 2 timer
Outdoor Education, 2 timer

Tirsdag:
Physical Education, 2 timer
Engelsk, 2 timer
Marine & maritime, 4 timer

Onsdag:
Matematik, 2 timer
Outdoor Education, 2 timer
Biologi, 2 timer

Torsdag
Fri time, 2 timer
Engelsk, 2 timer
Physical Education, 2 timer

Fredag:
FRIIIII

Ja det er så sådan min hverdag kommer til at foregå. Normalt vil jeg forlade huset kl. 7 om morgen og kommer hjem kl. 4.15 om eftermiddagen.






Min uniform er faktisk slet ikke så dårlig eller grim. Jeg har et par bukser, en nederdel, en kjole til om sommeren, to skjorter, tre t-shirts og en jumper.

Vinter uniform

Sommer uniform og sportsuniform


PE Uniform

PE uniform og sommer + sportsuniform

PE uniform og vintersportsuniform

 

Sommer kjole

2 kommentarer:

  1. Må vi se den uniform......��

    SvarSlet
  2. Glemte lige....... er du bare taget helt derned for at holde fri om fredagen for skole........... heldige dig.


    Knus fra os

    SvarSlet