torsdag den 8. august 2013

Eftermiddag med værtsbror og hans kæreste

G'day mate

Lørdag den 3. august brugte jeg dagen sammen med min værtsbror Trevor og hans kæreste Kathryn. Ally kørte mig hjem til dem, de bor i et ret stort hus i Mandurah. Da Ally var kørt, køte vi ned til byen. Der fik vi pie og ICE tea til frokost. Det var godt. Bagefter gk vi langs vandet hen til biffen, hvor vi så en film. Kan ikke lige huske navnet på den. Da filmen var færdig gik vi tilbage til bilen, også kørte vi ned til marianen. Der gik vi en kort ur, og bagefter kørte vi hen til en cafe, og der fik vi scones og noget at drikke.

Da vi kom hjem spillede vi pool, indtil Ally kom og hente mig. Der vil nu gå 5 uger før jeg måske ser Trevor igen. Han arbejder nemlig oppe i den nordlige del af staten. Så han arbejder 4 uger og er så hjemme i en uge.

Det skal lige siges at det var en dejlig dag. 25 grader om vinteren :)

P.S I dag er set præcis en måned siden jeg forlod lille Danmark til fordel for Australien. Indtil videre kan jeg kun sige at det redet bedste valg jeg nogen sinde har gjort.

(Tag jer ikke af min stavelser, det er begyndt at blive lidt svært at stave nogen gange. Men det går)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar