tirsdag den 24. december 2013

Peel Zoo

Jeg har helt glemt at skrive om min tur i Peel Zoo.

Lørdag d. 30 november var jeg i Peel Zoo sammen med Ally og en af hendes veninder. De skulle have været ude at sejle, men der var 5-6 meter høje bølger så det blev aflyst.

I stedet tog vi i Peel Zoo. Peel Zoo er en lille zoo 20 minutter fra hvor jeg bor. Den er lille, men hyggelig. Vi brugte omkring 5 timer der. hvor vi så baby kænguruer, dingoer, albino kænguru, alpacaer, Tasmanske pungdjævel, almindelige kænguruer, Wallaby, Echidna og meget mere.

Man kunne købe en pose med foder til dem, så man kunne fodre kænguruer, alpacaer, emus og dådyr. Det var  så hyggeligt.

Jeg brugt mest tid sammen med kænguruerne.

Jeg holder en pyton der hedder Olive


Påfugle


Jeg elsker kænguruer


Albino kænguru eller wallaby

Sort alpaca

kænguruer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar