tirsdag den 10. december 2013

5 måneder

I dag er det præcist 5 måneder siden jeg ankom til Australien. Det er utroligt så hurtigt tiden er gået. Jeg er så utrolig glad, for at mine forældre lod mig tage afsted. 5 måeder lyder som rigtig langt tid og når jeg kigger på kalenderen, så er det også langt tid, men med alle de ting der er sket og de ting jeg har oplevet, er det ikke særlig langt tid. 

Jeg har udviklet mig rigtig meget og lært en masse nye ting og fået en masse nye venner, som jeg ikke har lyst til at sige farvel til om 5 måneder. Jeg har oplevet mere de sidste 5 måneder end jeg nogensinde har oplevet på 5 måneder. 

Jeg er taknemlig for at Ally har taget mig ind i hendes familie og hjem. Jeg har ikke rigtig haft hjemve. Der har været et par dage, hvor jeg har følt mig lidt alene, men jeg har på ingen måde følt det som hjemve. Jeg snakker med min forældre ca. hver anden uge. Jeg savner selvfølgelig min familie, men vil på ingen måde hjem. Jeg elsker at være her og Australien er blevet mit andet hjem. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar