tirsdag den 24. december 2013

I aften er det juleaften, der længe længe til

I aften er det juleaften, der længe længe til.
Hvad skal mon finde på?

Det plejer at være den sang min bror og jeg høre og synger med på hver år den 24. Men ikke i år. I år skal jeg holde jul den 25. der skal jeg åbne gave og spise julemad sammen med hele Allys familie oppe i Perth. Det skal nok blive sjovt, men på sammentid underligt. Det har været lidt sværere at komme i julestemning i år, for det er jo mega varmt. Vi havde godt 14 dage med 40 grader, og det forbinder jeg jo slet ikke med jul. Lige nu ligger temperaturen på omkring 30 grader i skyggen og 5 grader i solen.

Glen Forest Christmas Gathering - Carols by Candalights 

I går var jeg sammen med Ally oppe  Glen Forest, som ligger oppe i Perth. Der var vi til noget julehalløj. Man sad på en stor græsplæne og hørte julesange. Det var rigtig hyggeligt. Vi var taget derop, fordi min værtssøster Karen, skulle "oversætte" sangene så døve og folk med problemer med hørelsen kunne forstå hvad det var får nogle sange der blev sunget. Hun var rigtig god, og det var rigtig flot.

Koret


Oversætteren



Jesus, Maria, Josef, hyrde, æsel, får, engel, vise mand og gave



 

Glædelig jul og et godt nytår

Merry Christmas and a happy New Year

 

      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar