fredag den 13. september 2013

York

Fredag den 30. august tog jeg til York sammen med Ally og Peta. Peta er på samme alder som mig. Vi tog til York til Daves forældres farm, han er en af Allys venner fra sejlklubben, og hans søn James. James er fem år og elsker Star Wars. 

Det var en køretur på 3 timer. 
 
James og Dave

En ko

Tyren


 

York er en meget gammel by. Det var den første by der blev bygget inde i Australien.
 
Hele lørdagen brugte vi (mig, Ally og Peta) inde i York by. Det er en meget gammel by, og den minder rigtig meget om en lille engelsk by. Vi så alt hvad der er værd at se. Det er ikke meget, men okay. Vi så York fængsel og domhus. Og Peta og jeg legede piger i gamle dag og Ally lænkede os fast. Det havde vi det meget sjovt med.
 
Peta i et træ

York

En celle



Gården

Peta og jeg lænkede fast

Piger i gamle dage


Gammel politibil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar