fredag den 20. september 2013

Biologi og Outdoor education

Biologi
Onsdag d. 11. september havde jeg den sjoveste biologitime nogensinde (Sorry Lars J). Vi skulle lave en DNA profil, hvor vi skulle ud af om en restaurant solgte hvad de sagde de solgte. Så vi lavede en gel og puttede DNA i. Det var ikke rigtig DNA, men noget der ligner DNA og reagere på samme måde som DNA.

Mig, Katie (lige bag mig), Chloe, Jack og Harry (står op)

Mig, Katie, Chloe og Jack

Mig og Sarah

Mig, Katie, Zoe (lyshåret ved siden af Katie), Chloe og Jack


DNA profil

DNA profil
 
Restauranten sagde de solgte tuna, men prøverne viste at ud af tre prøver var kun 1 tuna. De to andre var Minky. Så de løj.
 
Outdoor Education
I Outdoor Education i øjeblikket træner vi til campen om 8 uger. det er en camp, hvor vi skal bushwalke i tre dage med backack og det hele. Så mandag den 9. september tog vi til stranden, for at gå i noget blødt jord/sand. vi gik i omkring 40 min, og bagefter fik vi lov til at bade. Så ja, jeg kan nu kalde mig vinter bader i badetøj (ikke kun i tørdragt). Det er rigtig hyggeligt og vi får lov til at komme ud og væk fra skolen.
 
Min lærere ms. Horn

To drenge fra klasse Mitch og Ty

Det Indiske Ocean

Ingen kommentarer:

Send en kommentar