torsdag den 26. september 2013

FERIE!!!!!

Jaaah så har man ferie.

De næste to uger skal jeg ikke lave andet end at slappe af og hygge mig. Men jeg skal også opleve Carins og Nordqueensland, hvilke jeg glæder mig rigtig meget til.

I dag i skolen havde jeg eksame i Physical Education. Det gik rigtig godt og jeg bestod. Igen. Jeg fik 41,5 mark ud 50 mark. Min lærer synes det er ret sjovt at have en udvekslingsstudent i klassen som bare kommer fra et andet land, og ikke snakker engelsk som modersmål, som bare kommer og slår alle de australske elever karakter mæssigt. Hun fortalte mig også at, sportskontoret snakker de om mig. Om hvordan jeg i den første test i Marine og Maritime består og er meget bedre end de andre. Om hvordan jeg efter 2 uger med PE består en svær test og er bedre end over halvdele af klasse. Og at jeg i Outdoor Education har fået 100 % rigtig i de sidste to assensment vi havde.

Jeg kan kun sige at jeg har den dejligste følelse i maven og glæder mig over at det går så godt.    

1 kommentar:

  1. Det kræver da en kommentar,
    Super , super super flot gået.......Ja, det er far der kommentere dig min pige, Vi kan kun være stolte af dig. :-))

    SvarSlet