lørdag den 23. november 2013

Sommerferie!!!!!!!!!!!

I går havde jeg sidste skoledag. Det var på en og samme tid dejligt og sørgeligt. Jeg kan rigtig godt lide at gå i skole her, og hygger mig rigtig meget. Men det skal nok blive dejligt med ferie i 2 måneder. Hvad jeg helt præcist skal lave i de to måneder ved jeg ikke. Jeg skal slappe af, holde jul og nyt år og min 17 års fødselsdag. Og have købt galla kjole til skole bal næste år :)  

Jeg har dog to eksaminer mandag og tirsdag. Det er matematik og biologi. Jeg håber jeg består. For det er ret sværere fag. Men nu må vi se.

Jeg starter i skole igen i 2014 mandag den 3. februar. Hvad jeg skal have først ved jeg ikke. Jeg har valgt de samme fag næste år, men om jeg beholder matematik og biologi kommer an på mine karakter fra eksamen.

1 kommentar:

  1. Tja.... Nu skal du jo holde ferie, men hvilke andre fag kan du vælge imellem, hvis du ikke vælger matematik og biologi ..... ??? og hvorfor skulle du ikke få gode karaktere. Når du alligevel skal gå og passe lidt på dine knæ. Kunne du jo øve dig lidt mere.

    SvarSlet