onsdag den 2. oktober 2013

IGA Perth Royal Agricultural show

G'day

I sidder måske og undre jer over hvad jeg har lavet til et Agricultural show. Men det var en mega hyggelig dag.

Lørdag den 28. september tog jeg ind til Perth sammen med Katelyn, min gode veninde fra skolen. Vi mødtes på Mandurah station, hvor vi først tog toget ind til Perth og bagefter to toget mod Fremantle. Det gode ved the royal show er at toget stopper lige ved indgangen til området. Da vi var komet ind gik vi rundt og købte en masse showbags, med en masse slik.

Fordi der blev spillet grandfinal i AFL (Australian Football League), hvor Fremantle Dockers og Hawks spillede mod hinanden, havde jeg dagens anledning lånt Allys dockers kasket. Så den gik jeg rundt med hele dagen. Desværre tabte vi :(

Men fordi jeg havde lånt Allys kasket, syns Katelyn at jeg da måtte have min egen Dockers kasket, så sådan en måtte jeg anskaffe mig.

Så hvis nogen af jer som læser dette, kommer til Perth i slutningen af september, starten af oktober, så er the Royal Show et must.

 
 
Hvad skal jeg sige; vi kedede os på vej hjem i toget. 

Katelyn

Mig og min dockers kasket


Sjove ansigter


 
Det skal lige siges at folk i toget kiggede lidt underligt på os. Men kan man måske godt forstå. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar