onsdag den 29. januar 2014

Sidste uge af sommerferien

Det er nu den sidste uge af min sommerferie. Min 9 uger lange sommerferie forsvandt rigtig hurtigt. Jeg har ikke rigtig lavet særlig meget, men dagene er bare gået så stærkt. Jeg kan slet ikke tror at jeg skal tilbage til skolen på mandag. Jeg glæder mig rigtig meget. (Nok den eneste). Jeg er så klar til at starte i skole på mandag.

Men når jeg starter i skole på mandag, er jeg også kommet til det punkt hvor der er gået 7 måneder og jeg desværre kun har 3 tilbage. Det er så underligt at tænke på, for der er så mange ting jeg stadig gerne vil se og gøre, men som jeg bare ikke har tid til. Jeg har oplevet en masse som jeg er helt taknemlig for og fået en masse venner og oplevelser som jeg sent vil glemme.

3. februar er en dag jeg har kigget frem til længe. og nu er den her snart. YAY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar