torsdag den 25. april 2013

Informationsmøde d. 20 april

I lørdags den 20 april var jeg til informationsmøde sammen med alle de seje studenter som ikke tager til USA.

Først kom vi ind i forhallen hvor der var et bor med konvolutter med alle vores navne på og et flag så man kunne se hvor flok skulle hen. De lå inddelt efter lande, så min lå i gruppe for dem der skal til Australien. Der var hele fem der skal til Australien Det er så fedt.

De første to timer var både forældre og elever samlet, hvor vi fik en masse viden. efter de to timer var der frokost. en halv times frokostpause for os elever inden vi skulle op til workshoppen. Vores forældre havde en lidt længere frokostpause.
Til elevworkshoppen var der elever til 12 forskellige lande. Storbritannien og Brasilien er der der skal flest elever til. Til at starte med lærte vi hinanden at kende og se hvem der skal til samme land som en selv. Bagefter lærte vi at sige hej på flere forskellige måder. Vi lavede også skuespil baserede på virkelige cases.

Bagefter kom vi alle sammen ned til vores forældre, hvor vi lige fik det sidste viden.

Næste gang jeg ser dem igen, er når jeg står i lufthavnen på vej til Australien. Jeg glæder mig endnu mere nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar