fredag den 19. april 2013

Ikke så meget nyt

Her på det seneste er der ikke sket så meget nyt.

Jeg har skrevet ret meget med Ally. Hun har fortalt rigtig meget om hendes liv og hverdag. Som jeg har sagt før bor hun på toppen af en bakke med udsigt ud over nabolaget. Hun har en dam, istedet for en pool, i baghaven. Lige pt. prøver hun at få solgt sit hus, som hun har sammen med sin eksmand. Når hun får solgt huset, vil hun flytte til byen Mandurah, hvor min skole også ligger. Hendes datter bor i byen Melbourne. Og hendes søn bor i Mandurah sammen med sin kæreste. Min skole ligger som sagt i byen Mandurah. Det er en ret stor skole, men ved ikke rigtig hvor mange elever der går på skolen. Skolenuniformen som jeg skal have på har farverne guld, navy blå og hvid. jeg glæder mig rigtig meget.
 
I morgen skal jeg til det store info-møde inde i KBH sammen med alle de andre unge som ikke skal til USA. Det skal nok blive sjovt at se alle de unge som man har snakket med over facebook. Men det bliver mest sjovt at se Klare og den anden person som også skal til Australien til sommer. Hverken hende og jeg ved hvem det er eller om det er en dreng eller pige. Jeg glæder mig i hvertifald.

Men jeg er stadig lockoutet sammen med alle andre elever i Danmark. Jeg er ved at være godt træt af det. Der er 13 dage til den første eksame skulle gå i gang, men det gør den nok ikke. Der er ca. 1,5 måned til de mundtlige eksaminer starter, så vi har ikke meget tid tilbage. Nu må det godt stoppe. Det er nu lige godt en måned sige jeg fik påskeferie, og jeg har kun været i skole i 6 timer siden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar