fredag den 12. september 2014

Mit nye kapitel

Det er nu 4,5 måned siden jeg kom hjem fra Australien og mit liv er tilbage i en hverdag igen. Jeg er startet på Rødovre Gymnasium, hvor jeg heldigvis er kommet i en god klasse med en masse søde mennesker. Men selvom jeg har det godt og nyder mit liv, savner jeg alligevel alle mine venner fra Australien og specielt min mor Ally. Jeg synes det er vildt hvor meget man kan savne en person når man ikke har set vedkommen i over 4 måneder.

Jeg har aldrig fortrut min beslutning som at tage afsted og vente et år med gym. Det er det bedste valg jeg nogensinde har taget. Også selvom der bagefter er et savn, som aldrig vil forsvinde. De er blevet en del af mit liv. Jeg kan ikke længe sige at min familie består af min mor, far og lillebror, men nu siger jeg at jeg har 2 mødre, to brødre, en far, en søster og en meget står familie. Jeg savner dem alle sammen.

Når jeg tænker tilbage på mit liv efterfølgende, ved jeg at noget af mit hjerte altid vil være i Australien, hvor mit andet hjem er. Jeg ved at ikke særlig mange år er jeg tilbage i mit land og når jeg bliver gammel nok, vil jeg flytte tilbage og bo. I know it.

Hvis du er en af dem som overvejer at tage på udvekslings, så kan jeg kun sige at du skal gøre det. Tag kontakt til en organisation og hør mere. Man kan aldrig få for meget information. Man kan altid tage sin endelig beslutning senere. Man kan jo aldrig forudse et år væk fra alt det man kender, men hvis du bare har den rette intuition og gerne vil det her, så skal det nok gå.


I love you Ally so much <3  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar