fredag den 7. december 2012

Ingen adresse!

Her i mandags skulle jeg have været til det 2. forberedelsesmøde. Jeg troede, at fordi jeg ingen besked have fået, at det var det samme sted. Men det var det ikke. Da vi kom der til var der intet skilt ligesom sidste gang. Det tænke jeg ikke rigtig over i første omgang. Da vi kom op på den etage, hvor de holdte det sidste gang var der meget tomt. Der var også en anden pige, som heller ikke vidste hvor det var.

Først ringede jeg til Friis, som skal til USA, for at høre om han vidste hvor det var. Det gjorde han ikke. Så prøvede jeg at ringe til Rikke, men hun tog ikke telefonen.

Dereftter valgt vi at køre hjem. På vejen hjem valgte vi lige at køre ind forbi Valby Kulturhus for at se om det blev holdt der, for der skal det store møde holdes i April. Men der var heller ingen fra Explorius.

Så kørte vi hjem. Da jeg kom hjem skrev jeg en mail til Explorius, om hvor det var, og om der overhoved var noget.

I går fik jeg så svar. Der var sket en fejl, så de havde ikke fået skrevet til alle at det var blevet flyttet. Men de undskyldte mange gange.

Når men det næst møde er den 13. februar 2013. Jeg håber godt nok ikke at jeg er taget afsted for at sejle med det torm skib. Men det må tiden jo vise.

Jeg har endnu ikke fået besked om de har sendt min ansøgning afsted til Australien. Det håber jeg de har, eller i hvert fald så snart gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar