søndag den 21. oktober 2012

Mig selv :-)

Hej allesammen

Nu har jeg skrevet lidt på min blog, så må det vel også være tid til at fortælle om mig selv.

Jeg er en 15-årig pige fra Hvidovre lidt syd for København. Jeg går i 9. klasse på Frederiksberg Privatskole, 500 m fra Rødovre Centeret. Næste skoleår, altså år 2013-14, skal jeg være udvekslingsstudent i Australien, og jeg glæder mig helt vildt meget.

I min fridtid går jeg til sejlads og dykning. Jeg sejler i Brøndby Strandsejlklub også syd for København. Jeg sejler i Europa-jolle eller E-jolle. Jeg har selv min egen jolle, som jeg er rigtig glad for. :)

Det er første gang jeg er ude at sejl i min Europa-jolle.
 
Jeg er også lige begyndt til dykning i Nørregårdssvømmehalleen. Jeg dykker sammen med en masse andre unge fra Hvidovre og Brøndby. Jeg er gang med at tage PADI Opgen Water certificat, så jeg kan dykke ned til 18 meter. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar